Deschiderea coletului la livrare

Doar daca ai specificat in comanda, ai optiunea sa deschizi coletul si te asiguri ca ai primit exact produsul pe care l-ai comandat, in stare perfecta. Serviciul Deschiderea coletului la livrare acopera toate produsele comercializate si livrate de VAELLA. Este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice ce au achizitionat produse.


Care este procedura?

  • Daca ai solicitat acest serviciu, in momentul receptionarii comenzii poti solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.
  • Acest serviciu iti ofera posibilitatea de a verifica doar starea si aspectul produsului primit. Verificarea tehnica a produsului (testare/probare) nu este permisa.
  • Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este in stare perfecta si prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, ai dreptul de a refuza comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului, in momentul livrarii. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului. In cazul in care ai optat pentru plata ramburs, poti solicita deschiderea coletului inainte sau dupa ce ai achitat comanda, dar obligatoriu in prezenta curierului.
  • Daca ai achitat comanda online si, in urma deschiderii coletului, ai decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in contul din care ai efectuat plata, in cel mai scurt timp.